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R

Rouault,P., Marth,R. & Nehrig,M. (2005). Resulting Composition of Breakwater Core Due to Rock Size Separation Caused by the Construction Method. [38].


Rouault,P., Nehrig,M., Hinkelmann,R. & Goldmann,T (2005). Studies of Non-invasive geophysical Detection Methods of Dike Monitoring and Real Time Failure Prediction. [39].


Rouault,P., Nehrig,M., Meng,J. & StÜCkrath,T. (2005). Comparison of Different Dumping Methods for Breakwater Construction. [40].


Rouault,P., Nehrig,M., Pham Van,S. & Hinkelmann,R. (2006). Zerstörungsfreie experimentelle und numerische Untersuchungen zur Schwachstellenanalyse in Deichen. [41].


S

Schankat,M. (2004). Ansatz zur Erfassung morphologischer Prozesse für die Habitatmodellierung auf Grundlage hydraulischer Modellierung. [42].


Schankat, Mirko (2009). DiaTrans – A Multi-Component Model for Density-Driven Flow, Transport and Biogeochemical Reaction Processes in the Subsurface [43]. Technische Universität Berlin


Schankat, M., Hinkelmann,R. & SchlÜTer,M. (2007). Numerical Modelling of Density-Driven Flow and Transport Processes in a Coastal Aquifer - Submarine Groundwater Discharge from Seeps. [44].


Schankat,M., Hinkelmann,R. & SchlÜTer,M. (2008). Modellentwicklung für dichteabhängige Strömungs-, Transport- und Reaktionsprozesse in porösen Medien. [45].


Schankat,M., Hinkelmann,R. & SchlÜTer,M. (2008). Development of an Object-oriented Numerical Model for Muli-Component Density-Driven Flow, Transport and Biogeochemical Reaction Processes in the Subsurface. [46].


Schankat,M., Hinkelmann,R.& SchlÜTer,M. (2009). DiaTrans - A New Numerical Model to Simulate Density-Dependent Flow, Transport and Reaction Processes in Subsurface Sediments Interacting with Sea Water. [47].


Schankat,M. (2010). DiaTrans - A Multi-Component Model for Density-Driven Flow, Transport and Biochemical Reaction Processes in the Subsurface. [48].


Schankat,M., Hinkelmann,R. Schlueter,M. & Martinez,I. (2012). Numerical Modelling of the Tidal Influence on Submarine Groundwater Discharge Rates and the Chloride of Pore Waters. [49].


Schellenberg, H. and Schmid, A. and Tretter, G. and Meißner, D. and Richter, J. and Matta, E. and Hinkelmann, R. (2019). Entwicklung eines digitalen Schifffahrtsassistenten (DSA) [50]. , 96.


Schmid, A., Schellenberg, H., Tretter, G., Meißner, D., Hinkelmann, R., Matta, E. & Scheer, C. (2019). DSA Forschugsbericht (FKZ: 19F2051A bis D; mFund Forschungsinitiative) [51]. , 1-96.


Schwenke,S., Marth,R., Rouault,P. Woltering,S. & Hinkelmann,R. (2007). Der wettbewerbliche Dialog als neues Vergabeverfahren für die öffentliche Hand am Beispiel der Kaiserschleuse Bremerhaven. [52].


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